HTML

muanyagtanyer dobbantasa Izraelbe

Tel Aviv, Izrael 2009 szeptember 14 - december 12.

disambiguation


Friss topikok

Linkblog

In D Negev

2009.10.20. 14:19 Muadib

Na a napi betervezett jelentések helyett még a végén havi jelentések lesznek. Ha így folytatom. Megpóbálok felsorakozni a témák mögé.

Mindig szerettem volna eljutni a sivatagba, biztos nem mindegy melyikbe, de nekem igazán mindegy volt. Láttam filmekben, elképzeltem a hőséget, néha, amikor meleg volt Magyarországon, akkor tetettem, hogy a sivatagban vagyok. Most meg az van, hogy nem kellett tetetni és tényleg olyan, mint amilyennek elképzeltem. Hamar megbuggyan az ember feje, rengeteg folyadékot kell inni, hogy kibirjuk a szárazságot, a kalap és napszemüveg sem árt plusz a buggyos ruha.


Ezt azért mondom, mert a legfrissebb esemény ahol megfordultam az az In D Negev.
Nagy kiadóktól független együttesek fesztiválja a sivatag közepén. Hivatalos leírás angliusul itt.


Bár nem lehetett predesztinálni, azért mégis meglepő volt, hogy épp az évszak két legmelegebb napján, mi egy árnyék nélküli helyszínen leledzünk.
40 fok körül volt a hőmérséklet, nagyon száraz levegővel, ami könnyített a hőség elviselésén. Átmeneti árnyékok, félórányi menedékek akadtak néhol.
Csak azt kívántam ne kelljen megmozdulni, de meg kellett, hiszen egy fesztivál, ez a fesztivál nem a döglésről szól.

Kizárólag izraeli együttesek léptek fel.
A zene minősége meglepően jó itt. Az amerikából, egyéb angolszász területekről be-vissza-át-haza-települt, tőkéletes angol kiejtéssel rendelkező énekesek simogatták hallójárataimat.


Fél óránként ittam meg kb 1 liter vizet, ami egy nap annyit jelent, mint 48 liter. Na persze aludtam is, így összességében olyan 50 litert ihattam meg. S így kígyózó sorakat várhattam végig a toalék előtt. Ugyanis fa-bokor nem akadt, legalábbis olyan, ahol bújni lehetne. Bár én sosem tanultam meg normálisan guggolva pisilni. Persze ezért is találták fel ezt a remek kütyüt.
Szürnyű dolog, hogy a szervezetem elszokott az alkoholtól. Egy sör után már úgy éreztem magam, mint egy egész estés Alterego után. Minek következménye az lett, hogy tizenegykor már a sátorban döglődtem.


Persze így elsőként ébredtem, elslattyogtam a toytoyokig, aminek itt nincs ilyen beceneve, valami vegyi wc-nek hívják oszt kész.
A szartúró bogarak kedvenc helye, komótosan mászkálnak a homokban, hiszen mennyei manna van a kifőzdében. A homoknak vöröses árnyalata van, gyönyörű, finom por. A társaság hippi kolóniára hasonlít. Sok sok a gyerek.



Ahh lassan elegem lesz a fesztiválokból, inkább mennék kis cimboráimmal egy korsó sörre az Eklektikába, az Ellátóba, a Szimplába. Azok a nem túl régi szép idők.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://muadib.blog.hu/api/trackback/id/tr81463073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bkv 2009.10.24. 13:46:37

Szuper lehet 50 litert inni egy nap!
Te leszel a legegeszsegesebb ember Magyarhonban, ahol 4 litert ajanlanak egy nap, ha jot akarsz:)Te ennek a 16xosat iszod..:)
Ha jossz decemberben: szaara fox fagyni, ezt megigerhetem...
süti beállítások módosítása