HTML

muanyagtanyer dobbantasa Izraelbe

Tel Aviv, Izrael 2009 szeptember 14 - december 12.

disambiguation


Friss topikok

Linkblog

000005 - Tel Aviv új csodaédessége

2009.09.17. 11:23 Muadib

Nem más, mit ahogy ők mondják Kurtosh. Bizony, bizony a legmenőbb kaja mostanában a jó régi Kürtös Kalács. Héberül és angolul kiírva HáMáádán HáHungári , The Special Hungarian Delicacy, a magyar édesség. Háhááááááá. Behálózzuk a világot.

A magyar édesség térnyerésére még egy példa, A magyar palacsintázó hely. Hát nem nagyszerű. kurtos és pálácsintá. 

Balga mód még nem mértem fel, hogy mennyibe kerülnek az elemek és milyen az ízük az otthonihoz képest. De erre áldozok majd egy délutánt. Megkeresem azokat a helyeket, ahol magyarország vagy a magyar szó szerepel.

Na szóval itt mindenki erről beszél és amint megtudják, hogy magyar vagyok, egyből azt kérdezik, hogy ismerem-e ezt a szupercsodát. Már a repülőn Chen is ezzel kezdte, de ők nem találtak Magyarországon helyet, ahol kaphattak volna. Hmmmmm meglepő

Ja és az egyik helyen zserbót is láttam. Meg elmentem és csináltam egy két fotót. Anya zserbóját mondjuk senki nem múlja felül az száz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://muadib.blog.hu/api/trackback/id/tr21388039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barna0bas 2009.09.17. 13:22:06

A Kürtős kalács nem magyar, hanem székely. Itthon is leginkább székely nénik árulják. Én Marosvásárhelyen tudok egy nagyon jót, a Tudor előtt, nem is drága és nagyon finom.
süti beállítások módosítása