HTML

muanyagtanyer dobbantasa Izraelbe

Tel Aviv, Izrael 2009 szeptember 14 - december 12.

disambiguation


Friss topikok

Linkblog

000007 - Újra itt

2009.09.29. 12:06 Muadib

Aggodalomra sosincs ok, 

Ahhhhh elnézést mindenkitől. A helyzet, hogy teljesen berezeltem. Elmentem az interjúra és olyan satnyán sikerült, hogy bevallom kétségbeestem. Nem sok önbizalmam maradt :( De ugyebár eltelt egy hét és ezalatt a hét alatt csináltam egy új csilli-villi portfóliót. És jelentkeztem 35 db álláshirdetésre. Remélem lesz valami belőle, mert különben mehetek haza :))) az meg megint egy jókora vicc lenne. Ahhhhh

Na de ebből elég --- ez a poszt csak erről szólt a többi majd a lakásról, tengerről , és hogy még mi minden más itt dolgokról fog szólni.

csók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://muadib.blog.hu/api/trackback/id/tr891415246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása